亦 師 亦 友

Monday, August 4, 2008


他 是 誰 ? 他 以 前 是 我 細 舅 父 的 中 學 同 學 , 後 來 更 慘 變 為 我 和 我 細 佬 嗰 家 庭 教 師 囉 ! 佢 好 好 人 嫁 , 又 講 得 笑 又 玩 得 。 每 次 我 同 我 細 佬 掛 住 整 蠱 佢 又 不 肯 做 功 課 或 溫 書 時 , 他 都 總 是 好 聲 好 氣 地 叫 我 們 乖 乖 地 聽 話。我 哋 試 過 將 一 粒 極 似 話 梅 的 花 崗 岩 石 撈 埋 落 樽 話 梅 到 俾 佢 食...哈 哈... 佢 中 計。我 哋 又 試 過 俾 一 杯 混 有 豉 油 嘅 可 樂 俾 佢 飲...嘻 嘻...佢 又 中 計。佢 都 冇 鬧 過 我 哋。佢 只 係 話 " 教 不 嚴 , 師 之 惰 " 。 實 情 句 嘢 嘅 真 正 意 思 係 點 解 , 我 到 今 時 今 日 都 未 好 清 楚 呀 !

不 過 佢 雖 然 冇 鬧 過 我 哋 , 但 記 得 有 一 次 佢 發 脾 氣 走 咗 去。 那 次 佢 應 該 係 喺大 學 放 學 心 情 唔 好 , 跟 住 來 我 家 保 習 , 我 哋 又 整 蠱 佢 ... 唔 開 門 俾 佢 , 擾 攘 了 十 多 分 鐘。 結 果 他 走 了 返 屋 企 , 跟 住 打 電 話 話 俾 我 哋 知。

現 在 他 已 有 個 樣 貌 好 似 他 嘅 女 兒 名 叫 Maggie , 據 知 他 的 女 兒 很 愛 玩 呢 ! 希 望 baby Maggie 日 後 有 我 同 我 細 佬 咁 精 靈 , 但 又 會 乖 乖 孝 順 佢 爸 爸 媽 媽 啦 ! 否 則 我 呢 位 亦 師 亦 友 只 可 改 口 講 句 " 養 不 教 , 父 之 過 " 了 。

1 comments:

ほぷし said...

vir, 估唔到你細個都真係幾跩跩, 我由小學補習補到中學有成十幾個老師我都唔敢"整鬼"佢,haha.....

Music