BB的性別

Monday, July 14, 2008

小表姐俾嘅靓衫

喜 歡 神 秘 感 的 我, 就 連 對 肚 裡 面 BB 的 性 別 也 不 例 外。 所 以 醫 生 沒 有 口 頭 告 訴 我 BB 是 男 是 女, 他 只 是 將 BB 的 性 別 寫 在 紙 上 給 我 們, 方 便 日 後 我 們 想 知 道 的 時 候 可 以 隨 時 翻 閱。 但 一 直 以 來 我 們 都 沒 有 把 它 打 開, 因 為 我 始 終 都 想 等 到 BB 出 世 之 後 先 知。



大 多 數 朋 友 們 ( 差 不 多 10 個 有 9 個 ) 都 估 我 會 生 女。 BB 嘅 小 表 姐 都 俾 咗 好 多 靓 衫 我 哋。 我也認為我都會係生女的。 而 且 我 一 向 都 鍾 愛 粉 紅 色; 所 以 買 BB 嘅 東 西 時, 難 免 會 有 一 兩 件 比 較 女 性 化 D ( 就 好 似 粉 紅 色 Hello Kitty 嘅 床 單 為 例 )。 但 盡 可 能 我 都 會 揀 些 中 性 的 顏 色。 就 好 似 BB 間 房 咁, 我 哋 就 用 咗 橙 色。

之 但 係 咁 ... 唔 知 點 解 最 近 又 突 然 多 咗 好 多 人 估 我 哋 嗰 B 可 能 係 仔。 攪 到 我 而 家 都 亂 晒 龍。 點 都 好 ... 都 係 嗰 句 ... 最 緊 要 係 BB 健 康。

0 comments:

Music