戒 甜

Thursday, July 24, 2008

眨 吓 眼 唔 覺 唔 覺 咁 又 過 咗 兩 個 禮 拜, 數 天 前 又 係 我 要 去 做 產 前 檢 查 的 日 子。

醫 生 問 我 : 覺 得 最 近 如 何 ?
我 答 道 : 最 近 冇 乜 胃 口 食 正 餐 。
他 看 一 看 我 的 履 歷 便 說 : 唔 係 啦,你 都 重 咗 兩 磅 呀!
我 說 : 因 為 我 近 排 日 日 都 吃 甜 嗎 ! 不 是 雪 糕、朱 咕 力 便 是 糖 水 如 芝 麻 糊 、腐 竹 蓮 子 糖 水 或 龜 苓 膏 等。
醫 生 即 說 : 咁 唔 得 的,孕 婦 要 戒 甜,尤 其 係 懷 孕 後 期 更 加 要 戒 甜。
他 更 說 : 長 輩 好 多 時 因 為 疼 你 們,往 往 都 會 煲 些 補 品 或 含 有 藥 性 成 份 的 湯 水 給 你 們 喝 如 白 蓮 鬚。 但 孕 婦 是 不 應 該 喝 這 些 的。因 為 這 些 東 西 可 能 會 令 孕 婦 早 產 或 在 生 產 時 比 一 般 正 常 情 況 下 流 血 多。

聽 後,這 數 天 雖 然 我 未 能 完 全 戒 掉 不 吃 甜,但 吃 甜 的 幅 度 也 大 大 大 大 地 減 低 了。真 的 很 難 忍 呢 ! 話 說 回 來,BB 出 世 後,打 算 喂 人 奶 的 我 未 又 要 繼 續 戒 口 ?! 咁 我 何 年 何 月 先 至 可 以 得 償 所 望 ... 狠 狠 地 吃 一 餐 brunch 或 dinner buffet 呢 !

1 comments:

Kee Kee 琦琦 said...

嗯~加油啊~
想下以后BB是个健健康康的小宝贝你话几开心呢?
而且妈咪的饮食亦会影响到BB成年后 一生人的健康wor
所以而家再辛苦都唔紧要啦 係0米?

(或者以我现在的身份 冇乜资格俾意见;PPP
不过我相信每个托着BB快要做妈咪的 都会有一种特别强的力量 什么都难不到他们的~)
精神上支持你~
好喜欢呢个blog!!

Music