我來了!

Thursday, December 31, 2009


你 哋 好 呀﹗我 叫 傲 莜,英 文 名 係 Marielle。四 天 前 出 世。爸 爸 媽 媽 在 我 還 末 來 到 人 間 的 時 候,已 經 知 道 我 係 BB 女。我 除 了 頭 髮 比 家 姐 少 一 點、身 形 比 家 姐 嬌 小 一 點 外,個 樣 簡 直 和 家 姐 一 樣。好 多 人 話 家 姐 似 爸 爸,而 每 個 人 (係 每 個 人) 都 話 我 似 爸 爸。媽 媽 都 冇 計﹗由 於 我 係 個 早 咗 一個 月 出 世 嘅 BB, 所 以 出 世 時 只 重 2.3 Kg。為 確 保 我 的 健 康 著 想,醫 生 建 議 要 我 在 醫 院 多 留 數 天 觀 察。所 以 我 比 媽 媽 遲 了 兩 天 回 家。而 今 天 就 是 我 從 醫 院 回 家 與 爸 爸 、媽 媽 和 家 姐 團 聚 的 日 子,可 趕 得 及 與 他 們 一 起 倒 數 迎 接 2010 年 唷。

雖 然 媽 媽 的 心 理 好 像 一 直 都 未 準 備 好 我 的 到 來, 但 對 於 這 突 然 的 驚 喜,當 然 絕 對 沒 有 令 爸 爸 媽 媽 手 忙 腳 亂 呢﹗他 們 早 在 我 的 到 來 前 已 將 全 部 所 需 物 品 及 照 顧 安 排 得 妥 妥 當 當,一 點 也 沒 缺 少…謝 謝。

其 實 我 有 暗 示 給 媽 媽 知 - 我 要 早 點 出 世。但 媽 媽 領 會 唔 到 呀﹗我 點 樣 暗 示﹖打 從 十 二 月 中 開 始 我 不 斷 令 媽 媽 容 易 疲 倦 及 夜 晚 睡 眠 質 數 差。尤 其 26 號 凌 晨 2 時 至 5 時 左 右 在 酒 店 床 上,幾 乎 可 以 說 我 令 到 媽 媽 不 能 入 睡。 媽 媽 雖 肚 子 不 適 ,但 因 家 姐 睡 在 媽 媽 身 旁,媽 媽 不 能 輾 轉 反 側,只 好 不 斷 祈 禱 及 哄 我 不 要 這 夜 到 來,因 為 她 知 道 她 一 定 沒 有 足 夠 時 間 去 把 爸 爸 和 家 姐 叫 醒 、然 後 收 拾 行 李、再 而 check out 、接 著 拿 車 從 機 場 駕 駛 約 45 分 鐘 車 程 回 家 放 下 家 姐、還 要 略 為 收 拾 入 醫 院 用 的 登 記 交 件 及 物 品 、 再 要 駕 駛 約 15 分 鐘 車 程 到 醫 院。所 以 我 聽 媽 媽 的 話 多 等 一 等。26 號 傍 晚 就 算 媽 媽 怎 樣 累,也 同 爸 爸 一 同 乘 車 去 換 媽 媽 送 給 爸 爸 的 聖 誕 禮 物,然 後 再 到 康 年 茶 餐 廳 晚 膳。媽 媽 沒 有 胃 口 ,只 是 吃 了 一 丁 點。再 乘 巴 士 回 家。是 夜,媽 媽 很 早 便 睡 覺。直 到 27 號 凌 晨 2 時 許,我 又 弄 醒 媽 媽,這 次 媽 媽 為 了 不 吵 醒 爸 爸,她 獨 自 走 出 客 廳 邊 看 電 視 邊 嘗 試 再睡。可 是 我 經 常 令 媽 媽 肚 子 痛,她 只 好 出 出 入 入 洗 手 間。5 時 許 媽 媽 再 也 忍 受 不 了,她 覺 得 有 些 不 妥,她 擔 心 可 能 因 為 下 午 她 吃 下 太 多 的 朱 古 力,從 而 令 我 不 安 而 引 至 媽 媽 肚 痛。媽 媽 叫 醒 爸 爸 送 她 到 醫 院 去。在 出 門 口 前,媽 媽 再 去 洗 手 間,之 後 媽 媽 同 爸 爸 說︰『BB 要 出 世 啦﹗』因 為 見 紅。要 求 姐 姐 不 要 放 假 留 下 來 照 顧 家 姐 後,爸 爸 媽 媽 出 門 去。

爸 爸 放 下 媽 媽 獨 自 上 醫 院 辦 理 入 院 手 續,媽 媽 痛 得 不 得 要 領,流 著 淚 回 答 姑 娘 問 題。 就 連 產 前 檢 查 也 痛 得 沒 有 做 就 入 產 房 了。爸 爸 走 進 產 房 陪 媽 媽,姑 娘 及 媽 媽 也 勸 爸 爸 去 吃 些 早 餐 後 再 回 來,因 他 們 之 前 等 了 很 久 家 姐 才 出 世,所 以 今 次 他 們 也 預 計 我 也 是 一 樣。 怎 知 爸 爸 走 後 不 久,媽 媽 聽 到 其 中 一 位 姑 娘 叫 另 一 位 姑 娘 打 俾 醫 生 叫 醫 生 準 備 回 來 因 我 快 將 來 臨 是 也。很 快,醫 生 來 到 並 為 媽 媽 準 備 一 切。媽 媽 朦 朧 間 (laughing gas 起 作 用 ) 知 道 爸 爸 趕 得 及 回 來 見 證 我 出 世,總 算 放 心 一 點。

媽 媽 幾 經 努 力 下,終 於 順 利 把 我 帶 來 這 世 界 了﹗我 嘗 試 睜 開 眼 睛 並 放 聲 哇 哇 大 哭。

0 comments:

Music