忙忙碌碌十二月

Thursday, December 31, 2009


一 年 十 二 個 月 裡,十 二 月 份 可 算 是 我 最 忙 嘅 月 份,而 今 年 更 勝 往 年。除 了 以 下 節 目,我 還 要 搜 購 聖 誕 禮 物、聖 誕 樹、聖 誕 裝 飾 品、佈 置 家 居、自 製 聖 誕 咭、等 等。 

01 號: 同 mommy 一 齊 帶 藍 藍 返 最 後 一 堂 在 Learning Workshop 上 嘅 playgroup
04 號: 一 家 三 口 子 行 mall 感 受 聖 誕 氣 氛
05 號: 陪 hubby 帶 藍 藍 到 Nottingham 上 第 一 堂 playgroup; 上 了 一 半 就 走 堂 到 鄰 街 的 HK Preschool 作 她 平 生 嘅 第 一 次 面 試…幼 兒 班
06 號: 朋 友 嘅 朋 友 在 Cyberport 內 舉 行 的 Open Fair 攪 scrapbooking kiosk,我 梗 係 一 家 三 口 到 場 支 持 啦
07 號: 與 一 衆 友 人 到 夜 上 海 慶 祝 家 樂 生 日
12 號:  一 家 三 口 子 去 Disneyland 玩,然 後 到 Disneyland Hotel 吃 自 助 晚 餐 為 Bernice 小 妹 妹 慶 祝 生 日
15 號: 我 獨 自 帶 藍 藍 到 Disneyland 玩
22 號: daddy、mommy、家 姐、hubby、我、細 佬 、Silver 一 齊 在 唐 閣 為 daddy 慶 祝 生 日
23 號: 我 在 家 裡 為 MoMo 開 生 日 派 對
24 號: hubby 與 我 二 人 世 界 一 整 天
25 號 - 26 號 :  一 家 三 口 在 Sky Marriot 度 過 及 拆 聖 誕 禮 物
27 號: 莜 莜 出 世
29 號:  我 出 院 返 家
31 號: 莜 莜 出 院 返 家

0 comments:

Music